Monday, May 2, 2011

nasib si anak bongsu~

di lahirkan sebagai anak bongsu bukan bermakna segalanya itu indah. yang indahnya cuma bila hari raya, dapatlah duwet berkepuk-kepuk dari abang n kakak-kakak. ada lagi..sangat indah bila mau itu, mau ini...n tahap untuk dapat barang tersebut hampir 90 peratus.

bila berebut nak duk bawak ketiak cik jijah dengan anak buah sebesar jari kelingking pon aku yang menang.. ape2 pun, aku yang boleh aku yang dapat. seronok bukan!! sangat seronok!!

tapi bila dah makin dewasa, semua tu dah tak memberi apa-apa makna lagi..

bukan aku mau kata, aku sudah tidak memerlukan kasih sayang dari mereka lagi..bukan begitu maksud aku..cuma agak tidak selesa bila masih dianggap kecik walhal badan sudah besar gedebak!

dipendekkan cerita..

tetiba malas nak bercerita!!


( mana boleh dapat kain ini, tetiba rasa nak wat baju raya?)

cerita yang tiada kaitan dengan cerita asal!

2 comments:

  1. kat bandung or bukit tinggi indon manyak ar.kalau kat sini ada gak tapi manyak mahal ler....

    ReplyDelete