Saturday, June 4, 2011

i wish...

salam..
setelah sebulan berusaha menjadi penternak lemak yang berjaya.. akhirnya terbukti aku telah berusaha dengan sangt gigih.. ye! aku berjaya!! menjadi penternak yang berjaya..

sebulan!!

sangat sekejap... tak terasa..

isok.. aku akan ke PENANG!

untuk mencari sesuatu yang telah aku tinggalkan.. mungkin sebuah kenagan... sebuah kegembiraan aku bermula disana...

hati sedikit tergugat...


i wish...

akan dapat cincin emas putih seberat 2 kg!



akan dapat cake yang kiut miut!


bila saya buka mata..dia ada di depan mata!!

oh no..semua tu tak penting! saya cuma mahu dia ingt ari lahir saya.. saya mahu dia raikan saya.. buat saya lupakan semua yang berlaku...!

saya harap...
dia ada untuk saya... sebagaimana dia ada untuk orang lain..

p/s: cemburu pada mawar merah?? mungkin! melalut?? mungkin juga..muahahha!

No comments:

Post a Comment