Wednesday, December 29, 2010

Pelukan mesra dari 'dia'!

lepas sebulan terpisah, akhirnya aku dan dia telah melepaskan perasaan sepuas-puasnya. dia pelok aku, aku pelok dio! rindu sangat dia, aku tekan-tekan perot dia.. tergedik-gedik jadinya dia. aku sangat gembira dan puas. sambil berpeluk-pelukan, aku akhirnya tertido dalam pelukannya.





dalam pelukannya, aku rasa sangat bahagia! udara yang sejuk, buat aku terus terlena dalam pelukannya. perotnya yang boroi, buat aku sangat suka. hangat berada dalam pelukannya.





aku memaksanya memeluk aku dari arah belakang, sebab aku suka posisi itu. ( keh3). tapi...kakinya agak pendek, selalu jugak aku mngamuk bila dia tak dapat peluk aku macam tu. aku tarik kaki dia, sampai dia hampir cacat sekarang ni. kaki dia makin panjang gara-gara aku. maafkan aku!





tengok!..TENGOK!! kaki dia pendek kan~

No comments:

Post a Comment