Friday, December 31, 2010

Hujung Tahun 2010

bila tanya incik kassim, apa rancangan u malam ni, terus dia jawab, ' siap-siap tutup pintu and tingkap, nak g masjid nak sama-sama baca yassin and doa selamat dengan pak imam.'

ok, gud incik kassim. memuji-muji dalam hati untuk incik kassim.

bila matahari dah jatuh, malam gelap gelita. incik kassim col, ' hye.. u. I nak g melaka, isok baru balik. i tido kat sana, i dah bawa khemah, i tido tepi pantai je.. u jangan risau, yang pergi semua boy.'

' u tak nak pesan ape-ape?'

aku jawab, i nak pesan satu je..mcm biasa!
jangan nakal sangat!
jangan gatai sangat!
jangan meroyan sangat!
jangan lupa status!
jangan koya2!
n lastly.. jangan berlagak single mingle.

'orait, i tahu.. luv u more!

( jika u langgar salah satu, balik nanti, i hempuk kepala u dengan kerusi, biar berterabur otak!)




nampaknya aku merelakan incik kassim pergi bermunajat di tepian pantai di malam new year ini. dengan penuh kepercayaan dan keizinan. heh~ lihatlah..betapa 'mithali' nya aku.

nota kaki:

(positive thinkin')
aku membayangkan incik kasim sedang duk bermunajat dalam khemah sorang-sorang, sambil menitis-minis air matanya. sambil merasai hembusan angin sepoi-sepoi bahasa yang membelai pipi. desiran ombak yang indah menambahkan lagi kekhusyukannya.

(pikiran versi setan)

aku membayangkan incik kassim duk terkinja-kinja beronok-ronok, luna maya duk belai-belai pipi, membisikkan kata yang menggoda, sampai meleleh-leleh air liur incik kassim. and mandi laut sama-sama!



dari jauh aku merenong incik kasim,sambil ready kerusi di tangan!

keh.keh.keh. i bergurau sahaje incik kassim. i noe, u tak kan buat macam tu. ' selamat bergembira incik kassim'. hohoho.

No comments:

Post a Comment