Monday, January 3, 2011

Jalan Pulang

'hidup perlu ini perlu bertegas'

bila buka belog, tengok2 si zackzukhairi dah hupdate belog dia. lama dia tak hupdate, dekat 3,4 bulan rasanya. bila sekali hupdate, komen da masuk ratus-ratus. hebat betol lu ni zack.. lu guna ubat guna-guna eh??

bila buka belog kekasim encik apek or khairul fahmi, da cecah juta da yang skodeng belog si kekasim ni. dah jadi pemes emes dah pun si kekasim ni. bila baca belog jejari runcing ni, rasa macam aku pula yang tumpang risau and runsing. keh.keh.keh. buah ati dah jadi pofular, artis indon n malay pun duk sebut-sebut, sape tak risau??



orang biasa-biasa macam aku ni pom, bila ecik kassim buat-buat terkena penyakit bibit-bibit gatai meroyan, mula la aku terkedek-kedek naik angin. bila berada dalam situasi ni, kena la si jejari runcing tu banyak bersabar. ramai orang yang suka melihat kebahagian dia, dan ramai juga yang iri hati dengan kebahgian tersebot. orang-orang yang iri hati ni, biasanya wujud sebab mereka tak dapat apa yang mereka nak.. semoga bahagia, dan jangan mudah melatah.

okehh.. aku bukan nak bercerita tentang orang-orang pemes. aku nak bercerita bagaimana untuk selamatkan diri apabila agak-agak tak tahu no bus.. bila tak tahu no bus, maknanya tak tahu jalan pulang ok!

ok, begini caranya...



tengok! senang bukan caranya..?

tak faham eh?

begini ye caranya, agak-agak orang tu pakai bag ada jenama USM, follow je la. kih3. konpom dia nak g USM gak.

kamus dewan: kekasim @ kekasih.

1 comment:

  1. eheehee...skali yg pkai beg usm tu juz pnjm beg adk die je..cane?kui3

    ReplyDelete