Friday, January 7, 2011

Farmasi Scandalism


aku ni bukan lah baik sangat, dah 3, 4 baris ayat mencarut aku tulis, tapi aku padam balik. bila fikir-fikir aku menyumpah seranah, mencarut pun, benda dah jadi.. orang yang aku carutkan pon, orang yang selalu aku 'timang-timang'.

aku rasa, kesabaran aku ni ada tahapnya juga, tak perlu nak menguji tahap kesabaran yang aku ada. tapi hari ni, kesabaran aku sedikit tergugat. sedikit, mungkin sebesar biji jagung!

mana lah tak tergugat bila, kesetian aku dicabar, ada ke patut 'dolah' ni cakap aku menggatai dengan 'pak cik posmen'. pak cik posmen ni aku kenai tak sampai beberapa jam, tu pon sebab 'pak cik posmen' col bagitau yang barang aku hantar untuk' doloh' ni terkandas kat pejabat pos. pak cik posmen bagitau yang tuan punya alamat dah pindah!

pak cik posmen siap perli aku, eh, alamat ' bf' ' sendiri pun tak taw ke? mana nak letak muka den..? bila pak cik posmen perli macam tu.. ( tolong la fikir sendiri).

dalam hotak aku pula, duk kata yang 'pak cik posmen' ni sebenarnya kawan-kawan 'si dolah' yang sedang berlakon nak kenakan aku. aku duk fikir yang dolah n kawan-kawan sepakat nak kenakan aku. haishhh.

aku carik no tepon pejabat pos klang kat google, tapi ni no nye, 03-3371-5555, dan bukan seperti no ini, 03-3167210x, aku kol sekali lagi nak pastikan yang tepon aku tu pejabat pos. aku kol pun bukan nak mengorat pak cik posmen, bukan nak menggatai, nak tuduh2 aku pun pakai otak la. kalau benda yang terkandas di pejabat pos tu tak begitu bermakna untuk kau, tak de nya aku nak terhegeh-hegeh berusaha kol sana sini..




aku kol kau sendiri, kau tak jawab.. ( kau sedap-sedap tido, aku ni duk fikir nak selesaikan masalah)..

alih-alih bila aku bercerita, kau kata aku menggatai dengan pak cik posmen??

bila nak sttle je, kau ambik jalan shortcut!!

heh~ panas ati, tolong siramkan dengan ais berlori-lori.. tulong! di mana ada ubatnya, untuk hilangkan panas hati ini??






ape???



ubatnya ada di farmasi scandalism???
sape yang jaga kaunter??
fahrin ahmad,
awal ashari.



oh no!!



terok-terok dia pun,


dia 'one in a million' yang suspek aku menggatai dengan pak cik posmen.. keh3..


tak tercapai dek akal...( kadang-kadang 'dia' macam gula-gula..manis!)


nota hati: aku tak pernah wish ' luv u more untuk pak cik posmen'.

No comments:

Post a Comment