Monday, January 10, 2011

Kenapa tunjuk bontot~

aku bukan nak riak dan takabur, cuma aku nak bagitaw yang rupanya-rupanya aku ni 'insan terpilih'. keh.keh.keh.


sape nak sangka, dalam usia yang masih muda ni pon, dah bakal jadi kaya raya.. bagaikan bulan jatuh ke riba!


meh baca dengan teliti saat-saat manisnya saya bakal menjadi kaya raya..


HELLO


I am Mr. Akifah Qareebah, the personal account officer of late Mr.Werner Karl who has an account in one of our banks here in Guine. The account was opened in 2004 and he died in 2007 without a written WILL and since 2007 nobody has operated on this account again, hence the money has been floating and if I do not remmit this money out urgently, the Government of Guinea will confisticate the funds.being that this is a great opportunity for me, I now contact you for assistance to transfer the fund (euro €10.600.000 ) Ten Million Six Hundred Thousand euro to an oversea account. I solicit your assistance for me to present you to my bank as the beneficiary of the account. The owner of this account is a foreigner and no other person knows about this account or anything concerning it, the account has no other beneficiary until his death. As a matter of fact, I have decided to transfer this fund abroad for investment and also to use my own share of the fund to take my wife to abroad for liver damage treatment. Your assistance as a foreigner is necessary because the management of the bank will welcome any foreigner who has correct information to this account which I will provide for you immediately, if you are interested to do this business with me. With my position here in the bank the money will be transferred to the account you will provide with assurance that this money will be intact. At the conclusion of the transfer you will take 40%,and the remaining 60% will be for me. If you are interested, reply and send me your full account details.
RegardsMR.Akifah


oke, ni yang dalam versi ibunda~


HELLO saya Mr Akifah Qareebah, pegawai akaun peribadi Alyarham Karl Mr.Werner yang mempunyai akaun di salah satu bank di Guine. Akaun ini dibuka pada tahun 2004 dan beliau meninggal pada tahun 2007 tanpa menulis sebarang wasiat. Sejak tahun 2007 tidak ada yang menguruskanakaun tersebut, maka wang tersebut telah bertambah semakin banyak .Jika saya tidak keluarkan wang ini, Kerajaan Guinea akan mengambilnya.

ini adalah kesempatan besar bagi saya, saya menghubungi anda untuk meminta bantuan untuk memindahkan dana (euro € 10.600.000) Sepuluh Juta Euro Enam Ratus Ribu ke akaun luar negeri. Saya meminta bantuan anda untuk hadir ke bank sebagai penerima akaun. Pemilik akaun ini adalah orang asing dan tidak ada orang lain yang tahu tentang hal akaun ini. Akaun ini tidak memiliki manfaat lain selepas kematian Alyarham Karl Mr.Werner . Sebagai soal fakta, saya telah memutuskan untuk mengalihkan dana ini di luar negeri untuk pelaburan dan juga untuk kegunaan sendiri . serta untuk rawatan isteri saya di luar negeri bagi rawatan kerosakan hati. bantuan anda sebagai orang asing diperlukan kerana pihak pengurusan bank akan menyambut setiap orang asing yang mengandungi maklumat yang benar dengan baik .

untuk akaun ini yang saya akan memberikansebahagiannya untuk anda, jika anda tertarik untuk melakukan perniagaan ini dengan saya. Dengan kedudukan saya di bank wang akan dipindahkan ke akaun anda akan memberikan dengan jaminan bahawa wang ini akan kekal. Pada akhir transfer anda akan mengambil 40%, dan 60% selebihnya menjadi milik saya. Jika anda berminat, sila hantarkan butiran lengkap akaun anda kepada saya.

MR.Akifah ..


okeh, makasih berlori-lori untuk Mr. Akifah..




apa main tunjuk bontot nih~ ngee..

nota kaki: bagaikan mat jenin!!




4 comments:

  1. da bribu2 emel sampah cm ni sy terima.. lastly sy reply then carutkan kt diorg!

    ReplyDelete
  2. betol2.. kalau ada orang yang percaya..tak taw la..hehehe. bahaya~

    ReplyDelete
  3. nape ehem2 come lote?
    nak suh belanja la tuh...keh3.

    ReplyDelete