Friday, January 14, 2011

Saya Pelajar USM~

aku mengaku, ini adalah entry yang paling geli aku penah buat.tajuk entry dah buat aku malu dengan sendirinya. keh3. aku sebenarnya agak malu untuk 'mempublishkan' yang aku ni student USM. kalau boleh aku tak nak pun sebut dalam blog ni pasal USM. Tapi apakan daya, keinginan mengatasi segalanya. ketika berjalan-jalan sambil meniarap, aku telah terjumpa blog ini(sila klik disini) hohoho.

kini segala-galanya telah berubah,..
baiklah,aku pelajar unibersiti sains malaysia, aku berada di kampus induk iaitu di pulau pinang. aku bukan doketor kerana aku bukan berada di kampus kubang kerian, dan aku juga bukan engineer kerana aku tidak berada di kampus kejuruteraan! aku tidak mungkin menjadi engineer, tapi aku mungkin akan dapat menjadi doketor!!(daydreaming)! huh~

aku sedang mendalami course geography, dan akan terus mendalaminya sehingga peringkat sarjana sains wilayah. (insyaallah). malu ai..hehehe.


lihat, ahli geography punyalah fokus wat kejer, mengalahkan doketor..kih3. yang fokus tu orang lain, masalahnya..bukan aku!

dalam makmal inilah jua, aku bergaduh-gaduh dengan abg prof.ruslan. gara-gara aku mahu mengambil bikar kaca untuk wat experimen, tapi dia suruh aku guna bikar plastik je. apa class guna yang plastik, rasa macam tak mencabar langsung!

pung pang,pung pang gaduh.. kena jugak guna bikar plastik! dia senyum soronok bila aku kalah dalam perdebatan tersebut.,

bila aku nak ponteng kelas sikit, mula la dia cari, mana geng bikar plastik!! aku di cop geng bikar plastik. huh~ xde peluang nak ponteng pon!! apa-apa pon aku sangat seronok membuat beberapa projek dibawah seliaan beliau.. ehhe,walaupun kadang-kadang aku memanggil beliau sebagai, 'kanda belimbing'.

noya kaki: psst! dia bukan tahu pon aku panggil dia kanda belimbing! belimbing sebab idungnya seperti buah belimbing.. keh3.. kalau dia tahu, mesti dia panggil aku idung jambu!! konpom~

11 comments: