Tuesday, January 11, 2011

Berita Baik~

alam persekolahan dah bermula sejak 2,3 minggu yang lepas.. ada berita baik yang aku ingin kongsikan bersama.satunya ialah, dalam masa seminggu, aku hanya perlu pergi school 2 hari sahaja, iaitu hari selasa dan khamis.

pada hari selasa, class hanya dua jam, sementara hari khamis pula 6 jam. berbaloi-baloi rasanya.. makan tido aje keje nya.

yang paling penting, sejak minggu pertama persekolahan, aku pergi school pakai baju kurung.. rasa bangga pada diri sendiri melimpah ruah rasanya..keh.keh.keh. si sarahanum( kawan sekelas) tertanya-tanya, kenapa si sapika selalu pakai baju kurung..mungkin mereka rasa luar biasa.

aku menjawab dengan rendah diri.. ' keinsafan sudah datang dalam hidup saya sarahanum'( menjawab dalam hati).


muka versi ape macam nih?? marah ke lagha or meroyan nih??keh4




nota kaki: segala jenis jin( jeans) masih terkurung dalam kotak la, keh3.. belum tiba masanya untuk mereka semua keluar dari kotak.. saatnya akan tiba apabila aku bangun tido 30 minit sebelum kelas bermula!

No comments:

Post a Comment