Saturday, January 15, 2011

Contes Jelingan Manja

firstly..gelak untuk diri sendiri dulu..ik.ik.ik.

okeh, suka - suki aku menyertakan diri sendiri dalam contest 'jeling-menjeling'. nak taw lebih lanjut sila tekan disini..hehehe.

sape nak ikot serta, korang boleh jeling macam owner punya blog contest ni.. iaitu cik bulan





aku mempunyai banyak jenis jelingan, jelingan kucing, harimau, merpati..semua aku boleh buat!

tapi kat sini aku nak menjeling seperti ini sahaja~ ehhee..

ikhlas aku nak gtaw.. aku pon tak tau, ni ape jenis namanya, menjeling or juling!
lebih kurang la tuh, yang penting menjeling gaya kucing..! ni manja or majuk nih??

kot-kot cik orked nak ikot serta, sila2.

i dot noe la..watever!! ngee~

3 comments:

  1. tq follow blog saya..dah follow blog awk

    p/s jelingan dia sgt tajam..takut saya tengok..huhu

    ReplyDelete
  2. welCome!

    da agak da... ni bukan jelingan manja..keh3.

    ReplyDelete