Saturday, October 23, 2010

kerna nasik kerabu~

setelah hampir beku dalam bilik seharian, pasar malam menjadi destinasi hari ini.

gerai utama yang dituju adalah gerai nasik kerabu! lama tak pekena nasik kerabu.

punya lah ramai orang yang nak beli nasik kerabu, campur aku sorang bertambah-tambah lah ramai.


dekat setengah jam berdiri barulah dapat nasik kerabu yang di impikan.

itu pon selepas hampir bergaduh dengan cik minah kat sebelah. kik3.. maaf la cik minah, aku sampai dulu, aku dulu la yang dapat. lagi pon, sape suh kau majuk-majuk dengan pakcik jual nasik kerabu tuh!


bila kau mintak 2 bungkus nasik kerabu daging, aku cuma diam.. aku wat tak eran.
.

tapi, bila pakcik tu silap bungkus nasik kerabu ayam, terus jadi milik aku la..hik3.. aku pon tambah la dua bungkus lagi.. bila pakcik tu bagi kat aku.. kau majuk3.. lambat la kau dapat. ada ke patut pak cik tu tya kau lagi sekali, kau terus diam, and jeling2 kat aku.. hik3.. maaf cik minah, bukan aku sengaja!


masih aku ingt, wajahmu yang marah membara, berbaju kuning..bertudung putih..!

hik3... sekali lagi aku mohon maaf~ aku serta 'flying kiss buat mu~
p/s: harapnya aku tak jumpa kamoo lagi cik minah..janganlah berdendam dengan aku!


No comments:

Post a Comment