Saturday, October 16, 2010

Teruk punye perangai~

Tetiba aku emo tak tentu pasal, aku terus delate gamba dengan incik kekasih dalam pesbok, aku emo terok-terok. Hahhahaa. Semalam, beria-ria suh aku kejut kul 7 pagi, katanya ada hal nak dibuat. Ok, fine,,,aku kejut macam biasa. Bila aku Tanya ada hal apa, berahsia pulak, tak nak gtaw nak g mana. Leh sabar lagi..ok tak per.. ‘ mana-mana u nak pergi, u ati-ati ye dear’. Buat ayat baik konon, coz malas nak Tanya.. tak nak gtaw aku sudah la. Aku pun tak ingin nak Tanya banyak-banyak kali.

Tapi.. bila aku buka pesbok, ada jer duk men komen-komen dengan member die, aishhh..cakap ada hal .. msg pon tak kat aku. Dah la.. men komen-komen dengan kawan pempuan sampai kawan-kawan yang lain suspek pempuan tu awek dia..!


Aisshhhh..menci..menci..! Marah ni.. ciap la ko incik kekasih..aku tak mo angkat col n tak mo balas msg ko ari ni.. aku protes ni! Tengok la Mr. Teddy ko jap g..jadi mangsa buli aku..!
Aku dah bogelkan Mr.Teddy kamoo hik3!, padan muka kamoo incik kekasih!
Nak berahsia dengan aku konon, lau nak g mana-mana pon berahsia dengan aku, mesti benda lain banyak lagi yang ko rahsiakan!


~Hangin satu badan!! Muahahha...teroknya perangai ko Sapika!~

No comments:

Post a Comment