Thursday, April 7, 2011

Saya budak baru belajar, baru umur 16 tahun..~

aku mengaku, aku tak pandai ambik ati orang tua, setakat bercakap sikit-sikit boleh, aku tak pandai nak ambik ati orang tua sampai dia boleh gelak golek-golek dengan aku.. itu memang aku mengaku. aku tak pandai.


tapi.. aku perasan satu perkara, budak-budak mudah masuk dengan aku... aku pun mudah masuk dengan budak-budak. mungkin sebab aku suka melayan budak-budak agaknya. tak kira lah besar mana budak tu, aku akan melayan.. asal je nama budak! mungkin sebab aku ni jenis tak ade adik, jadi aku jadi suka melayan budak-budak. dan aku ni anak buah dah ada 9! so aku dah tahu kerenah budak-budak.. aku jadi tak kekok nak layan budak-budak.


aku pun tak taw la nape budak-budak tak berapa takot dengan aku.. hahahha. nak kata muka baby face..jauh asap dari panggang... aku pon heran! heran sungguh..nape budak2 minat dengan aku.. aishhh~. abang-abang budak xde pula yang minat! kih4..menggatei..


ada sorang budak ni, aku jumpa dia time dia umur 4 tahun.. tetiba dia datang add aku kat pesbuk! ingat lagi budak ni kat aku..tak sangka dia ingat lagi kat aku, padahal time tu dia baru 4 tahun, masa tuh aku duk ralit kendong kesana kemari budak tu.. budak tu anak buah kawan aku time aku jumpa kat PLKN. diorang duk kat Langkawi..



ni dia.. da besar n santik da..~ anis anzia


ni pulak gamba membe2 aku time PLKN, aku tak dak sebab tolong tgkap gambaQ! hahaha. dari tepi: marina, ann,mekna,yon, yasmin, ustazah, ayong!


hahahha.. semua wat muka poyo! kelakar bila ingt zaman muda-muda dulu..aish...sekarang pon muda g..baru umur 16 tahun..ahakkkss!

No comments:

Post a Comment