Saturday, April 2, 2011

merajuk ke?

merajuk ke?
entah la..tak tau nak cakap, merajuk ke ngada-ngada. mungkin ngada-ngada barangkali.
sape yang nak melayan kamoo lau dah jam 4 pagi kan??
kalau aku boleh bertanya kabar, tak kan dia tak boleh kan?? ( mungkin seronok sangt kot, pastu terlupa la kan.. pastu terus nak tido la kan..)

kih4.. ayat-ayat macam nih kalau aku ulang banyak-banyak kali mesti ada je yang senyum meleret. ye la..seronok sebab mereka nampak aku sedang tak bahagia..pastu siap cakap,padan muka..padam muka ko sapika...! aku percaya je, ada yang kat luar sana yang seronok bila aku diperlakukan sedemikian.. kan..kan..kan..

bukan nak pasan ke hape, tapi...aku mintak maap la.. kesah dulu..kita lupakan, aku bukan sengaja pon nak wat kau sakit ati. zaman tu kan budak2 lagi.. kau curik stokin aku, aku sorok kasut ko... tak kan tu pon nak simpan sampai tua! kih4.

sebenarnya... aku sedang bahagia tahap cipan,lipan, n segalanya-galanya...
menyampah?? aku ta kesah pon!!

p/s: merajuk ke aku?

No comments:

Post a Comment