Wednesday, March 2, 2011

Makna disebalik lagu~


satu penyakit yang paling kronik aku alami ialah, aku suka dengar lagu yang aku suka berulang kali. biar cair taik telinge.. aku tak kesah.! itu lah penyakitnya..

kadang-kadang lagu dpaat menggambarkan ape yang kita rasa, dan kadang-kadang melalui lagu jgak kita nak orang tahu apa yang tersirat dan tersurat dalam hati kita.

kadang-kadang lagu jugak la boleh buat kita mengingati seseorang atau peristiwa!

setiap lagu tu.. ada sejarahnya yang tersendiri buat diri seseorang. biar pun kita ni bukan artis, tumpang menghayati lagu mereka cukup la..hohoho.

jika aku minat lagu..mesti sebab ada kaitan dengan aku..kih3..

my first x, telah menyanyikan lagu 'antara gadis( dinamik) time aku tecik2 dulu.. hahahha. zaman muda-muda.. time tuh potong kuku sendirik pon tak reti lagih~ muahahha.
apa yang penting setiap lagu tu ada makna yang tersendiri dan ada kenangan tersendirik.

apa -apa pun, incik kassim selalu jgak beri lagu, antaranya just da way u r, that's when i love u, dan aku lupa da yang lain..muahha..

p/s: lagu itu, suara hati saya buat kamoo..

1 comment: