Monday, February 28, 2011

Kehebatan tangkap udang pakai tapak tangan~

mood berada dikampung menguasai diri. sampaikan broadband tetiba berubah identiti nak jadi "berukband". terpaksalah aku memanjat pokok getah cik jijah untuk mendapatkan rangkaian hubungan yang berkualiti. sekarang aku berada di atas pkok getah cik jijah, tapi ditegaskan bahawa aku masih belum mahu tukar identiti seperti broadabnd tersebot.


aku terasa sangat hebat sejak akhir-akhir ni, coz aku dapat memangkap udang pakai tangan jer.. itulah kehebatan bila aku berada dikampung halaman sendiri.. aku berjaya menangkap udang tersebot dalam peti ais cik jijah! keh.keh.keh.



aku tangkap sambil bersila je..tak payah pakai jaring or ape-ape. sesiapa mahu merasai kehangtan menangkap udang, datanglah ke rumah cik jijah~ ehhe..



okeh.. kat rumah cik jijah pon ada ikan sungai okeh, ikan ni ditangkap oleh orang belakang umah cik jijah a.k.a penoreh getah cik jijah. bukan ikan aje ada.. belut pon hade, sape-sape tak suka makan belut sila bergerak ke tepi..coz aku suka makan belut.kikiki



berada di kampung sangat seronok rasanya. hohoho. akulah raja, aku lah bibik!

p/s: sape-sape yang demam or hape2, sila makan ubat..
~ aku memang suka pakai seluar berpetak bila mahu tido, keh3.
~ aku berada dalam situasi bahaya, bila anak-anak buah aku telah diserang chicken pox. harapnya aku tidak dijangkiti!



2 comments:

  1. lebih hebat kalau dapat tangkap udang pakai garpu. terus sumbat dalam mulut. hahaha

    ReplyDelete