Tuesday, February 22, 2011

Teman yang Istimewa, tapi bukan OKU!


y u'r leaving me?~
kadang-kadang kita tak bersedia nak berhadapan dengan orang-orang yang kita pernah rapat bila dah jadi sedikit dewasa. kita mengikuti perkembangan dari semasa ke semasa mengenai dia, tapi kita seperti sedikit terasa jauh,dan terasa seperti teragak-agak untuk menyapa dan menegur.

dia ada kehidupan dia sendiri, aku juga dah ada kehidupan aku sendiri, dia juga ada kawan-kawan sendiri sekarang ni..aku terasa terasing untuk masuk dalam kelompok kawan-kawan dia.. kenapa?? sedangkan kelompok itu juga sebahagian dari kawan-kawan aku??

entah.. aku tidak tahu mengapa, bukan kerana aku tidak menapak dibumi yang sama.. bumi yang sama aku dan mereka menapak,iaitu bumi yang hijau! mungkin kerana aku tidak mahu untuk cuba masuk dalam kalangan mereka.. kerana ada diantara mereka yang tidak pernah faham tentang aku.

'dia' adalah seorang teman yang aku tidak akan pernah lupa.. kerana dia memberi kekuatan ketika aku hampir tersungkur.. dia yang pernah menggengam erat jari jemari aku saat aku katakutan dan hilang punca.

jika aku menjauh , bukan bermakna aku mahu pergi..

kerana kamu sentiasa di ingtan.. Nurul Izzati bin azli~

p/s: uit2! saye bukan manusia yang suka kaum sejenis.. saya seorang manusia yang normal, keh4.

4 comments:

  1. wahh.. bertuah nya dapat kawan macam ni. hee

    ReplyDelete
  2. ehhe..tetiba tacing lebih ari nih... hahaha

    ReplyDelete
  3. I got 1 too.. Normal lah tu, org yg kow-lot mudah salah sgka kalau girl n girl kwn rapat sgt.. But, buat BODO jer.. We know who we r. Best GILER ade BFF!!

    ReplyDelete