Sunday, November 7, 2010

All i ever wanted was to see u smilin'

epy day..

2 ari incik kassim datang melawat, rasanya macam haru biru. biasa la, duk single kat tempat ni, tetiba cik kassim datang melawat. rutin harian turut berubah. jika incik kassim tak datang melawat, lepas magrib kejer aku ialah basuh kain, tu perkara rutin aku buat. kesimpulannya, sejak incik kassim datang 2 ari ni, aku basuh kain pada jam 2 pagi.





ape-ape pun,, sangat gembira dengan kedatangan incik kassim. mendapat buah tangan dari incik kassim membuatkan ati berbunga riang...lalalalla.





beberapa perkara tentang incik kassim:



  • garang macam kucing, tapi manja...

  • mahu sentiasa kemas..aishh..

  • lau ada orang bawak kamera, mula pasan orang nak tangkap pic die.

  • perunding imej aku..

  • bila duk dekat dengan aku, baik terok-terok, macam tak terlupa sesaat... tapi..bila balik kat tempat die..punyalah terok perangai...ekekkeke..

  • incik kassim tak ada perasaan cemburu ok~

  • berlagak tak penah makan secret recipi

  • pagi incik kassim kul 11 pagi.

  • dating dengan cik kassim hanyalah di tempat yang sama...( katanya aku GPS rosak). dia mana tahu sal tempat aku dan dia bukan biasa dengan tempat aku...lau aku jadi GPS, konpom sesat terok2.. bila da sesat, mula wat2 mogok dengan aku.

  • bila aku majuk incik kassim tak penah pujuk!!

  • suka bagi tazkirah panjang-panjang tuk aku...

  • incik kassim sangat lomantik...ekekke..i loike!

  • incik kassim tinggi! aku terpaksa bekerja keras untuk sama-sama nampak tinggi.

  • incik kassim suka warna warni..

  • perokok! winston merah~

  • incik kassim sangt berkomitmen dalam bekerja...aku juga setiap pagi perlu mengejutkan incik kassim!..


time beli tudung, aku sangat suka dengan paper bag die. ciap mintak lagi dengan tuan kedai.. akak nak paper bag tu, ciap tunjuk lagi... tapi tuan kedai tu cakap...' kena beli barang lebih dari seratus hinggit ulu baru dapat paper bag tue'... aku plak beli barang sipi2 lagi nak sampai seratus hinggit. haisshhh..kecewa terok2.. nak jugak.. aku meluahkan perasaan pada incik kassim.



time akak tue duk bungkus tudung.. incik kassim cakap dengan akak tuan kedai.. ' kecian orang tu akak, frust tak dapat paper bag, orang tu ngah nak ambik ati mertua tu. sebab tu nak sangat-sangat tu paper bag tu.' incik kassim sempat lagi mengenakan aku depan akak tuan kedai. akak tuan kedai senyum-senyum je, tapi muka aku semestinye kelat coz aku tak dapat paper bag tu! huhh...



incik kassim, tersenyum-senyum je walaupon aku tak puas ati. ' ok lah, akak bagi paper bag ni, coz nak ambik ati mertua'. akak tu masukkan tudung dalam paper bag yang aku nak. die senyum-senyum bagi kat aku.. aku apalagi..terus la hambik.. senyum seindah suria la jawabnya. lepas ucap terima kasih bertalu-talu dengan akak tuan kedai.. aku berjalan dengan senang ati.gumbira coz dapat apa yang aku nak..lalallalal.


nasib bek ada incik kassim gtaw akak tuan kedai, tudung tu nak bagi kat bakal mak mertua..terus akak tuan kedai lembut ati n bagi paper bag tu. ekekkeke. i lop u incik kassim coz paham apa yang i nak! hahahha.

lepas dapat paper bag purple tu... aku terus banje incik kassim ice-cream!

p/s: panjang punye cerita..qada yang lepas2..ekekke. tq incik kassim!

No comments:

Post a Comment