Sunday, November 14, 2010

mengapa aku ada belog?

  1. sebab aku rasa nak ada belog bila orang lain ada belog. tapi aku malas nak update.keh.keh.keh.
  2. kerana aku rasa nak tulis macam-macam. sebab jaman kecik-kecik aku gila nak wat novel. bila dah besar malas pulak nak menulis.
  3. sebab utamanya aku nak kutuk mengutuk sape-sape yang nak sakitkan ati aku.ik3
  4. sebab aku malas nak menulis kat buku diari!
  5. sebab aku nak berkongsi cerita-cerita manis saat aku beli perari, sambung blajar kat oxfort, g sekolah naik helikopter.
  6. sebab aku nak cerita pasal anak-anak buah aku yang umur 3 tahun dah masuk unibersiti.
  7. ahhh..banyak sangt sebabnya..
  8. sebab aku tak der masa nak pegang pen...aku kan presiden sebuah negara yang tersohor.

apa-apa pun..selamat berbelog..

p/s: aku juga suke berbelog sambil memasak! huh..

No comments:

Post a Comment