Wednesday, November 10, 2010

proses-proses musim tengkujuh~

aku memiliki tarikh-tarikh yang cantik dan chumel..hohoho.


11.10.09- tarikh aku membeli sebuah Perari.

11.11.10- Perari aku dah berusia 13 bulan sekarang ni.


tahun depan lagi comel..( 11.10.11)! ish..nak wat tarikh kawen pon, baru sweet-15! ekekke. tak layak kawen lagi.


dalam ramai-ramai family aku, hanya aku yang agak berbeza dan jauh tarikh besdaynya dengan mereka-mereka yang lain. memandangkan umur baru 15 tahun, besdaynya jatuh pada 21 jun 1995. aku sangat muda, masuk unibersiti pada umur 12 tahun.. petua orang tua-tua nak jadi bijak ialah, makan kismis dengan susu banyak-banyak. hik3.


besday aku- 21 jun 1995


ni besday-besday orang penting dalam idup aku:


2 jan : ibu ( kakak no4)

faris ( nephew)


6 jan : ummi- kakak no3

sophia-niece


8 jan : mama ( kakak sulung )

farhan - nephew

najmi-nephew


28 n 23 march: my lobly bonda

ayah min- abang ipar


8, 29, 31 jul : ta'in

yasmin

incik kassim


10 , 13 ogos:najhah

ayah ngah- abang~


4 sept: najwa-niece


erm..yang aku erannya, kenapa aku jauh bezanya dengan tarikh akak ku yang lain, mereka semua bulan 1. sedangkan aku bulan nam! terus aku nak main kira-kira. pada bulan berapakan aku di proses. ekekekke. setelah dikira dengan calculator, aku di proses pada bulan 10. manakala kakak aku yang lain di proses atau dik1langkan pada bulan 5!


apa yang membezakan aku dengan mereka, aku di proses pada musim hujan jika berdasarkan musim di pantai timur..


otak kuneng oren! hohoho..


p/s: kena bercakap dengan sopan mulai saat ini..kerana incik kasim sudah tahu jalan ke 'lokasi ' ini! huawawawa




No comments:

Post a Comment