Thursday, November 25, 2010

no title

Bila aku suka, memang akan terok-terok lah sukanya.. memang sampai tahap meroyan! Heh~

Perangai buruk aku yang sukar dikawal ialah, aku terlalu suka makan cake! Tapi bukan setiap hari, cukuplah untuk sebulan sekali. Bajet-bajet nak dapat gaji, mula la meroyan nak makan cake! Kalau tak dapat...usah cerita lah bagaimana teruknya perangai aku!



Pilihan utama aku.. mestilah cheesecake!


Kalau cantik macam ni, berkobar-kobarlah semangat aku nak menelannya.


Kalau macam ni pun..ok la jugak..dari tak de langsung!




Kalau tak ada jugak..kek TESCO pun jadik la.. asal cheesecake! Heh~



Aku tak suka ape-ape sahaja yang berperisa coklat! Cake, aiskrim..semuanya..tapi kalau depan mata, baham jer..lau nak harapkan aku beli..mungkin x!


Memang Nampak cantik dan sedap.. tapi aku takot pahit~ ehhe..




Erm..yang ni terpaksa.. orang taja, kena bersyukur la jugak! Ekekkeke.




Yang ni kes dengki nih.. huh! sape yang komplot padam nama aku nih!

Nota Kaki: ni sebab tengok kak ros punya belog la nih! huh..

No comments:

Post a Comment